Citește mai mult „Ana Maria Lungu – Guest Speaker la atelierul Personal Branding”
Noutati
Shopper Marketing, in cateva cuvinte
In contextul informational actual supra-aglomerat, consumatorul este din ce in ce mai greu de influentat si de loializat.
Pentru produsele de uz frecvent, cu grad de implicare redus (low inolvment, non-durable) brandurile care ajung in cosul de cumparaturi sunt alese pe principii ce tin de emotie si intuitie iar loialitatea consumatorului poate fi cuantificata mai degraba pe durate scurte de timp.
Dorian Cazacu – Guest Speaker la Shopper Marketing
Dorian Cazacu va fi alaturi de echipa Brand Trainers la workshopul din 4 octombrie, in calitate de Guest Speaker.
Dorian Cazacu detine pozitia de Head of Shopper, Segmentation & Marketing Mix, in cadrul Ipsos South-East Europe.
Avand o experienta de peste 13 ani in cercetarea de marketing, Dorian lucreaza indeaproape cu organizatii din domenii variate, contribuind la integrarea insight-urilor in strategii de succes.
Citește mai mult „Dorian Cazacu – Guest Speaker la Shopper Marketing”
Andrei Dogeanu – Guest Speaker la Shopper Marketing
Un nou speaker si-a anuntat participarea la Shopper Marketing.
Ii uram bun venit lui Andrei Dogeanu – Brand Activation Coordinator @ BrandLink.
Andrei urmeaza sa ne impartaseasca din experienta sa castigata in proiecte de field marketing, cat si o serie de tehnici de marketing practicate la interfata producator – retail – consumator.
Citește mai mult „Andrei Dogeanu – Guest Speaker la Shopper Marketing”
Anca Nachiu – Comunicare de brand in Social Media
In era Social Media, cand agentiile de presa nu mai detin monopolul asupra distributiei informatiei in mass-media iar viteza de propagare a unei stiri poate face ca aceasta sa ajunga la sute de mii de utilizatori in doar cateva minute, a fi pregatit sa-ti gestionezi prezenta in mediul online a devenit o cerinta mandatorie pentru administratorii de branduri si companii.
Citește mai mult „Anca Nachiu – Comunicare de brand in Social Media”
Iosif Oprescu – invitat special la Digital Marketing
Iosif Oprescu, Managing Director al agentiei Logo Bigger si creativ prin excelenta, va fi alaturi de noi la Digital Marketing pentru a ne vorbi despre rolul brandurilor si importanta creativitatii in new business.
Vom afla mai multe despre MemoBranduri , un concept unic patentat de Logo Bigger, ca sistem de constructie a unui brand.
Citește mai mult „Iosif Oprescu – invitat special la Digital Marketing”
Identitate si imagine in era comunicarii
De modul in care o companie isi construieste strategia de comunicare va depinde succesul activitatii sale.
Prin comunicare, organizatia urmareste doua scopuri concomitente: difuzarea de informatii despre activitatea proprie si receptarea modului de reactie a celor carora li se adreseaza. Astfel, rolul ce revine comunicarii in marketing este imbunatatirea imaginii firmei, care la randul sau stimuleaza atitudinea pozitiva a consumatorilor fata de firma si sporeste volumul de vanzari. Din analiza impactului mesajului se obtin informatii cu privire la decizia de a pastra sau de a altera strategia de comunicare desfasurata de companie pana in acel moment.
Marketing online pentru afacerea ta
Doresti sa iti extinzi influenţa in mediul virtual, dar nu stii de unde sa incepi? Acum ai sansa de a te informa si de a-ti poiecta un algoritm de lucru care sa te ghideze in demersul tau. Nu lasa lucrurile simple sa para complicate! Pentru a beneficia de aceasta oportunitate inscrie-te la workshopul Digital Marketing organizat pentru data de 11 iunie..
Fa-ti un plan ca sa ajungi acolo unde iti doresti
Nu gasim de munca… Nu ma angajeaza nimeni… Sunt prea in varsta, vor oameni tineri… Nu am experienta, de unde sa o capat, daca nu angajeaza nimeni… etc.
Cam asa suna cele mai multe scuze ale celor mai multi dintre noi, care in acest moment, sunt in cautarea unui loc de munca. Eu sunt de parere ca sunt doar scuze, care nu ajuta pe nimeni sa-si gaseasca mai repede un loc de munca, ideal ar fi, sa fie pe principiul “timpul trece, leafa merge”.
Citește mai mult „Fa-ti un plan ca sa ajungi acolo unde iti doresti”
Importanta brandului personal
Brandul de companie este unul dintre cei mai importanti factori pentru reusita. Acesta reprezinta identitatea organizatiei, cartea de vizita prezentata clientilor intr-o modalitate placuta, prietenoasa si mai ales atractiva.
Cu toate acestea, nu doar corporatiile