Noutati

0 comentarii la „Sloutii de ticketing pentru managementul evenimentelor”

Sloutii de ticketing pentru managementul evenimentelor

Joi, 14 iunie,  vom avea ca invitat special la Hub – un reprezentant al platformei OVEIT.com, o sloutie de ticketing pentru managementul evenimentelor. Echipa Oveit a luat startul pe plan local in 2015, iar ulterior s-a extins in Europa si in Statele Unite.

0 comentarii la „Promovarea Evenimentelor in Social Media”

Promovarea Evenimentelor in Social Media

Pe 4 aprilie ai acces la Smart Suport Hub!

Brand Trainers și Smart Suport Hub te invita la seminarul demonstrativ Promovarea evenimentelor in social media.

In cadrul programului vom analiza modalitati de maximizare a profitabilitatii evenimentelor prin cresterea ratei de participare, utilizand cele mai eficiente canale de comunicare in social media.

Ana Maria Lungu – Guest Speaker la atelierul Personal Branding

Ana Maria Lungu – creatoare a brandului Aryanna Karen, va fi alaturi de noi la atelierul Personal Branding, in calitate de Guest Speaker. O prezenta inspirationala si antreprenor de succes, Ana Maria ne va impartasi din secretele unui cod vestimentar adecvat diferitelor ocazii de peste zi, dar mai mult decat atat, ne va impartasi din experienta sa in administrarea unei afaceri aflate pe un trend ascendent.

Shopper Marketing, in cateva cuvinte

In contextul informational actual supra-aglomerat, consumatorul este din ce in ce mai greu de influentat si de loializat.

Pentru produsele de uz frecvent, cu grad de implicare redus (low inolvment, non-durable) brandurile care ajung in cosul de cumparaturi sunt alese pe principii ce tin de emotie si intuitie iar loialitatea consumatorului poate fi cuantificata mai degraba pe durate scurte de timp.

Dorian Cazacu – Guest Speaker la Shopper Marketing

Dorian Cazacu va fi alaturi de echipa Brand Trainers la workshopul din 4 octombrie, in calitate de Guest Speaker.

Dorian Cazacu detine pozitia de Head of Shopper, Segmentation & Marketing Mix, in cadrul Ipsos South-East Europe.
Avand o experienta de peste 13 ani in cercetarea de marketing, Dorian lucreaza indeaproape cu organizatii din domenii variate, contribuind la integrarea insight-urilor in strategii de succes.

0 comentarii la „Andrei Dogeanu – Guest Speaker la Shopper Marketing”

Andrei Dogeanu – Guest Speaker la Shopper Marketing

Un nou speaker si-a anuntat participarea la Shopper Marketing.
Ii uram bun venit lui Andrei Dogeanu – Brand Activation Coordinator @ BrandLink.

Andrei urmeaza sa ne impartaseasca din experienta sa castigata in proiecte de field marketing, cat si o serie de tehnici de marketing practicate la interfata producator – retail – consumator.

0 comentarii la „Anca Nachiu – Comunicare de brand in Social Media”

Anca Nachiu – Comunicare de brand in Social Media

In era Social Media, cand agentiile de presa nu mai detin monopolul asupra distributiei informatiei in mass-media iar viteza de propagare a unei stiri poate face ca aceasta sa ajunga la sute de mii de utilizatori in doar cateva minute, a fi pregatit sa-ti gestionezi prezenta in mediul online a devenit o cerinta mandatorie pentru administratorii de branduri si companii.

0 comentarii la „Iosif Oprescu – invitat special la Digital Marketing”

Iosif Oprescu – invitat special la Digital Marketing

Iosif Oprescu, Managing Director al agentiei Logo Bigger si creativ prin excelenta, va fi alaturi de noi la Digital Marketing pentru a ne vorbi despre rolul brandurilor si importanta creativitatii in new business.

Vom afla mai multe despre MemoBranduri , un concept unic patentat de Logo Bigger, ca sistem de constructie a unui brand.

0 comentarii la „Identitate si imagine in era comunicarii”

Identitate si imagine in era comunicarii

De modul in care o companie isi construieste strategia de comunicare va depinde succesul activitatii sale.

Prin comunicare, organizatia urmareste doua scopuri concomitente: difuzarea de informatii despre activitatea proprie si receptarea modului de reactie a celor carora li se adreseaza. Astfel, rolul ce revine comunicarii in marketing este imbunatatirea imaginii firmei, care la randul sau stimuleaza atitudinea pozitiva a consumatorilor fata de firma si sporeste volumul de vanzari. Din analiza impactului mesajului se obtin informatii cu privire la decizia de a pastra sau de a altera strategia de comunicare desfasurata de companie pana in acel moment.