Organizare de eveniment de la A la Z

Atunci cand compania organizeaza o lansare de produs, o actiune de foundraising, o caravana promotionala sau un eveniment dedicat partenerilor, abilitatile de coorodonare a elementelelor specifice determina gradul de succes pentru un astfel de proiect. Evenimentele de marketing reprezinta un instrument important in mixul comunicarii, utilizat in scopul transmiterii unui mesaj referior la o corporatie, o marca sau un produs.

Programul include
  • Tipuri de evenimente si realizari adaptate profilului organizatiei tale si publicurilor tinta carora urmeaza sa te adresezi.
  • Conceptul evenimentului. Scenariul si punerea in scena.
  • Desfasuratorul evenimentului, mixul de actiuni cu asa-numitele „milestones”
  • Logstica evenimentului
  • Relatia cu presa si KOL
  • Follow up, monitorizare
  • Bugetul evenimentului
  • Best practices si simulari.
Desfasurare

Mai multe detalii privind formatul si data sustinerii workshopului vor fi comunicate in perioada urmatoare.

Sunteti interesati sa fiti printre primii care vor fi informati asupra deschiderii inscrierilor si sa va rezervati un loc din timp?

Contactati-ne pentru detalii!