BRAND TRAINERS si SMART Suport Hub organizeaza seminarul pe tema Promovarea evenimentelor in social media, joi 14 iunie, ora 18:00
Cu aceasta ocazie, Brand Trainers lanseaza o noua serie de workshopuri de dezvoltare a competentelor pe segmentul branding si comunicare de marketing.
Notiunile abordate in „Promovarea evenimentelor in social media” :
• Structura evenimentelor
• Introducere in social media
• Platforme de management online al evenimentelor
• Obiective promovare pre/post-eveniment
• Planificare, durata, frecventa.
• Calendarul comunicarii. Optimizare
• Masurare si feedback
• Bugetare. Surse de turnover. Return of investment
• Simulare practica pe diferite formate de eveniment.
Invitatul special, reprezentant al uneia dintre cele mai dinamice platforme de profil din Romania, va dezvolta in cadrul workshopului solutii de administrare in cloud a evenimentelor, si de vanzare a biletelor online sau cashless – in locatie.
Evenimentele organizate in cadrul Smart Suport Hub cuprind sesiuni de training, evenimente de networking si simulari de business adaptate la diverse industrii.
De ce sa participi:
- Afli cele mai noi practici din industriile de profil.
- Accesezi aplicatii si simulari practice.
- Faci schimb de experienta cu ceilalti membrii ai grupului.
- Beneficiezi de vouchere-discount pentru workshopurile viitoare.
Numarul de locuri este limitat, prin urmare te rugăm să îți rezervi locul din timp!
Cand: Joi, 14 iunie, intre orele 18:00 – 20:00.
Unde: Smart Suport Hub, Str. Blanduziei nr 1, sector 1 Bucuresti (harta).
Trainer: Anca Nachiu
Inscrieri si detalii: telefon 0724.450.909, email contact@brandtrainers.ro
La acest eveniment nu se percepe taxa de participare.