Te invitam pe 15 noiembrie sa continuam proiectele din zona managementului de eveniment si sa descoperim impreuna care este cel mai bun canal de promovare pentru actiunea ta.
Plecand de la nevoile fiecaruia de a se folosi de instrumentele digital marketing, la final vei sti sa iti creezi un plan simplu si rapid, sa configurezi campanii de promovare in social media si sa faci content marketing.
O analiza riguroasa a grupului ținta te ajuta sa te promovezi mai eficient, sa intelegi momentele de adevar ale publicului tau si sa conturezi povesti de brand care sa sparga tiparele anonimatului.
Noile tehnologii te ajuta sa iti directionezi eficient mesajul catre publicul vizat. Aceasta a devenit partea usoara a promovarii.
Cele mai dificile intrebari la care trebuie sa gasim raspunsuri la ora actuala, sunt de fapt: Care este publicul meu tinta? Ce fel de mesaje si ce continut ar trebui să utilizez? Ce tip de campanie va genera cel mai bun engagement pe un anumit segment de public?
Aplicatiile interactive din 15 noiembrie vor acoperi:
• Configurarea avatarului clientului
• Demo Facebook Ad.
Numarul de locuri este limitat, prin urmare te rugăm să îți rezervi locul din timp!
- Cand: Joi, 15 noiembrie, intre orele 18:00 – 20:00.
- Unde: Smart Suport Hub, Str. Blanduziei nr 1, sector 1 Bucuresti (harta)
- Inscrieri si detalii: email contact@brandtrainers.ro, telefon 0739.081.475 .
- Taxa de participare: 50 RON (nu se percepe TVA).
Evenimentele organizate în cadrul Smart Suport Hub cuprind sesiuni de training, evenimente de networking și simulări de business adaptate la diverse industrii.
De ce sa participi:
– Afli cele mai noi practici din industriile de profil.
– Accesezi aplicatii si simulari practice.
– Faci schimb de experienta cu ceilalti membrii ai grupului.