In era Social Media, cand agentiile de presa nu mai detin monopolul asupra distributiei informatiei in mass-media iar viteza de propagare a unei stiri poate face ca aceasta sa ajunga la sute de mii de utilizatori in doar cateva minute, a fi pregatit sa-ti gestionezi prezenta in mediul online a devenit o cerinta mandatorie pentru administratorii de branduri si companii.

Proiectul Digital Marketing sustinut de Brand Trainers a aparut ca raspuns la nevoia de specializare a celor care isi doresc sa intre intr-o agentie sau un departament de marketing online, pe o piata a fortei de munca in crestere pe acest segment. Totodata, vine in sprijinul proprietarilor de afaceri in conturarea dezvoltarii strategiei de comunicare si abordarea unor perspective comune la masa de discutie cu reprezentantii agentiilor media.

La ora actuala sunt multi furnizori de servicii de instruire in digital marketing si de la fiecare avem de invatat cate ceva. Amplitudinea acestui domeniu ale carui reguli sunt in continua schimbare, ne ofera atat de multe oportunitati de crestere, fie ca vorbim de branduri sau personal branding, facilitarea unui mediu conversational cu clientii si nu in ultimul rand, accelerarea vanzarilor, astfel incat constituie un modus vivendi al diviziilor de specialitate in departamentele de marketing.

Tocmai de aceea am dorit ca in cadrul acestui workshop sa consolidam partea teoretica prin contributia unui pool de experti, care vin cu o cazuistica consistenta si o experienta practica convingatoare.

Specialistii in comunicarea de criza afirma ca internetul este mediul care te ajuta sa cresti, dar in acelasi timp este un puternic factor amplificator al situatiilor de criza. Este argumentul pentru care programul Digital Marketing parcurge si aspecte ce tin de managementul reputatiei online.

Modul in care se construieste strategia de comunicare poate influenta decisiv evolutia unui brand, urcandu-l pe culmile gloriei, sau din contra, poate conduce la prabusirea rasunatoare a unor imperii comerciale. In sesiunea de prezentari Brand Trainers aflam cum si ce putem face sa evitam “incendiile digitale” astfel incat sa detinem permanent controlul asupra imaginii brandurilor noastre in online.

Acestea au fost doar cateva din notiunile acoperite in cadrul evenimentului din 11 iunie. Va asteptam cu noi aplicatii practice la workshopurile organizate de Brand Trainers.

Anca Nachiu – Holistic Marketing

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.