Iosif Oprescu, Managing Director al agentiei Logo Bigger si creativ prin excelenta, va fi alaturi de noi la Digital Marketing pentru a ne vorbi despre rolul brandurilor si importanta creativitatii in new business.

Vom afla mai multe despre MemoBranduri , un concept unic patentat de Logo Bigger, ca sistem de constructie a unui brand. Vom parcurge impreuna etapele: de la cercetare de piata si insight, la dezvoltarea ideii centrale, generarea de valori si constructia elementelor tangibile, pana la momentul lansarii, cand brandul ajunge la consumator.

Iosif ne propune si o aplicatie practica in care vom pune la lucru creativitatea, in scopul identificarii solutiilor neconventionale de promovare a propriilor produse si servicii. In cadrul grupurilor de lucru vom afla cum factorul memorabilitate poate concura cu succes, cu bugetele marilor competitori.

Despre Iosif Oprescu: Managing Director al agentiei Logo Bigger, doctor in stiintele comunicarii, cu specializare New Media si arte vizuale. Detine o experienta de peste 15 ani ca Art Director si lector universitar. Printre campaniile de comunicare pe care le-a initiat se numara si cele trei proiecte la nivel national, “Miss Me 2013”, susţinut de Clarinol, “Români frumoşi” – un proiect suţinut de MemoPlus si “Reusesc oriunde. Aleg Romania.”, incepand cu 2014.

 

Aflati mai multe pe 11 iunie la Digital Marketing – un workshop sustinut de Brand Trainers®

Detalii workshop


 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.