Dorian Cazacu va fi alaturi de echipa Brand Trainers la workshopul din 4 octombrie, in calitate de Guest Speaker.

Dorian Cazacu detine pozitia de Head of Shopper, Segmentation & Marketing Mix, in cadrul Ipsos South-East Europe.
Avand o experienta de peste 13 ani in cercetarea de marketing, Dorian lucreaza indeaproape cu organizatii din domenii variate, contribuind la integrarea insight-urilor in strategii de succes.Parcursul sau profesional acopera companii de prestigiu din industria de cercetare.
S-a alaturat echipei Ipsos in 2011, iar in prezent coordoneaza departamentele de cercetare cantitativa din Romania si Bulgaria, fiind responsabil de gestiunea si dezvoltarea relatiilor cu clientii, activitati de consultanta, training si management.
Zona de shopper & retail este una din specializarile sale favorite, dezvoltata atat prin realizarea a numeroase proiecte, cat si prin participarea la evenimente de profil. Monitorizeaza constant trendurile din acest domeniu, pe plan local si international.
Dorian vine la workshop-ul din 4 octombrie pentru a vorbi despre provocari actuale si viitoare in Shopper Marketing:

  • Ce vor cumparatorii? Cat de bine ne cunoastem clientii?
  • Ce vor retailerii?
  • Cum facem tranzitia de la Category Management la Occasion-based Management?
  • Cat conteaza pretul in arborele decizional al unei categorii din FMCG?

Ipsos South-East Europe este parte a grupului francez Ipsos – locul 3 global intre companiile specializate in cercetare de marketing. Avand peste 16.000 de angajati permanenti (dintre care peste 1,000 in Romania), Grupul Ipsos este prezent in 87 de tari, compania operand sondaje online si offline pentru mai mult de 5.000 de clienti.

ipsos-game-changers-colour