Mixul de media si media planul
Comunicare 360, „above-the-line” sau „thru-the-line” reprezinta strategii de marketing ce implica utilizarea componentei media. Relatia dintre publicitate si media este una de interdependenta, media constituindu-se in canale de distributie indispensabile pentru transmiterea mesajului publicitar.
Descriere
Brand Trainers a configurat acest program astfel incat sa faciliteze:
- Insusirea tacticilor media adaptate specificului actiunilor din mixul de comunicare.
- Familiarizarea cu cei mai importanti indicatori media ce trebuie avuti in vedere in planificarea si evaluarea campaniei media: TV, radio, presa, cinema, OOH, online, social media, new media.
- Realizarea briefului media, formularea obiectivelor si segmentarea publicului tinta.
- Alocarea bugetului pe canale ale mixului.
- Rolul agentiei media.
Cui se adreseaza
Programul se pliaza pe nevoile unei echipe de marketing in formare.
Sunteti interesati sa primiti mai multe detalii privind structura programului si o simulare de oferta adaptata cerintelor companiei?