Gestionarea crizei de imagine

Reputatia este bunul cel mai de pret al unei companii. Si cele mai grele momente pentru conducerea unei organizatii sunt cele in care reputatia corporate este pusa in pericol. Riscurile sau daunele pentru reputatie pot aparea in situatiile cele mai diverse : o investigatie a autoritatilor, accidente, produse defecte, concedieri si multe alte scenarii care tin de aspecte legale, etice si juridice ale unei organizatii.

Mai dificil decat situatiile in sine este sa nu fii pregatit pentru ele. Cand apar astfel de riscuri la adresa reputatiei companiei, este important sa intervenim rapid si cu incredere.

Trainingul “Comunicare in situatii de criza” iti arata cum sa te pregatesti pentru a gestiona o criza de imagine si cum sa actionezi atunci cand aceeasta apare.

Desfasurare
Durata: 1 zi (10:00 – 17:00)
Nr. participanti: 10 – 15 persoane

Contactati-ne pentru detalii!

Acest program, cu durata de 1 zi este facilitat de catre un profesionist cu peste 10 ani de experienta in PR si comunicare corporativa, care a gestionat situatii de criza diverse si a facut parte din celula de criza pentru companii romanesti si multinationale.

 Cui se adreseaza

La program pot participa :

  • Echipele de management ale companiilor
  • Directori de comunicare si marketing
  • Directori de departament, Juridic si Resurse Umane
  • Purtatori de cuvant
  • Consultanti in comunicare si managementul reputatiei
Desfasurare

Seminarul are un pronuntat caracter practic. Pe durata acestui seminar se va parcurge metodologia elaborarii planului de criza, fiecare etapa fiind ilustrata de aplicatii practice.

Obiective

La finalul programului, vei putea sa:

  • Identifici posibile scenarii de criza
  • Dezvolti instrumentele necesare pentru o buna gestionare a unei crize de comunicare
  • Planifici comunicarea in situatii de criza
  • Implici conduderea companiei si alti actori importanti in gestionarea situatiei, printr-o celula de criza
  • Derulezi comunicarea cu angajatii in astfel de situatii
  • Gestionezi relatia cu media si sa pregatesti purtatorii de cuvant
  • Comunici cu partenerii de afaceri si alti stakeholderi
  • Ajustezi comunicarea in mediul online si in socila media
Formal programului
  • Training
  • Studiu de caz
  • Exercitiu practic pe o situatie relevanta
Locul de desfasurare

La sediul clientului sau in locatie externa.

Sunteti interesati sa primiti mai multe detalii privind structura programului si o simulare de oferta adaptata cerintelor companiei?

Contactati-ne pentru detalii!