Strategia constructiei de brand

Brandul este cel mai important activ al companiei. Reprezinta modul in care oragnizatia si produsele pe care le ofera in piata sunt percepute de stake-holderi, fie acestia clienti, angajati, parteneri, autoritati, asociatii profesionale si nu numai. De aceea, evolutia si viitorul afacerii depind in mare masura de modul in care este consolidata strategia de brand, ca parte integranta planului de marketing.

Descriere

Brand Trainers a configurat acest proiect de consultanta in scopul cresterii performantei echipei de marketing si vanzari in managementul strategiei de brand a companiei, printr-un program integrat de invatare, evaluare, training si coaching.

Cui se adreseaza

Programul se pliaza pe nevoile echipei de marketing si vanzari, incepand de la pozitia de asistent de department pana la nivel de management. Totodata poate fi adaptat intr-o formula care sa poate fi asimilata cu usurinta de catre angajatii oricarei divizii care lucreaza la interfata companie-client sau resurse umane, in scopul intelegerii importantei brandingului in cadrul organizatiei si cum pot contribui la transformarea acestuia intr-un avantaj in mediul concurential.

POZA_NUMETRAINER: ANCA NACHIU, expert in comunicare de brand, cu o experienta de 20 ani in companii nationale si multinationale. Zona de expertiza acopera domeniile marketing, brand development, media, trade marketing, comunicare de criza, PR & eveniment, leadership adaptiv. Mai multe despre trainer >>

 

Sunteti interesati sa primiti mai multe detalii privind structura programului si o simulare de oferta adaptata cerintelor companiei?

Contactati-ne pentru detalii!