Employer Branding

Branding de angajator

Valorile, motivațiile, modelele comportamentale sub care angajatii isi desfasoara activitatea reflecta personalitatea si performantele organizatiei. Pornind de la regulile comunicarii eficiente pana la utilizarea elementelor de branding intern si extern, programul

Professional Branding

Managementul carierei profesionale

Prin programelele Brand Trainers urmarim punerea in valoare a talentului uman din cadrul organizatiei. Professional Branding constituie cadrul perfect de stimulare a increderii reciproce, printr-un proces ce are la baza identificarea potentialului si dezvoltarea laturii profesionale a angajatilor.

Strategia Media

Mixul de media si media planul

Comunicare 360, „above-the-line” sau „thru-the-line” reprezinta strategii de marketing ce implica utilizarea componentei media. Relatia dintre publicitate si media este una de interdependenta, media constituindu-se in canale de distributie indispensabile

Marketing KPI

Indicatori de performanta

Stabileste-ti setul de indicatori si instrumentele prin care sa masori eficienta activitatii de marketing, prin raportarea la obiectivele planificate. Afla cum iti poti optimiza procesele in momentele cheie ale implementarii planului anual sau ale proiectului in derulare.

Brand Plan

Strategia constructiei de brand

Brandul este cel mai important activ al companiei. Reprezinta modul in care oragnizatia si produsele pe care le ofera in piata sunt percepute de stake-holderi, fie acestia clienti, angajati, parteneri, autoritati, asociatii profesionale si nu numai.